galactical soldier Index du Forum galactical soldier
Forum de l'alliance galactical soldier

Scalpen Is Leuk 3 Deel 3 Hoe Kan Ik Mijn Trading Resultat

Poster un nouveau sujet   Répondre au sujet    galactical soldier Index du Forum -> Affaires externes -> Diplomatie
Sujet précédent :: Sujet suivant  
odetabyan

Masculin
Point(s): 0
Moyenne de points: 0,00

MessagePosté le: Dim 9 Juil - 19:01 (2017)    Sujet du message: Scalpen Is Leuk 3 Deel 3 Hoe Kan Ik Mijn Trading Resultat Répondre en citant Back to top

Scalpen is leuk! Deel 3: Hoe kan ik mijn trading resultaten evalueren? Scalpen is de snelste manier om geld te verdienen op de beurs. Er is nauwelijks een methode die effectiever het geld van een trader kan vermeren. Waarom dit zo is, vertelt de Heikin Ashi Trader in deze vierdelige serie over scalpen. In het derde boek richt zich de Heikin Ashi Trader op de vraag hoe de scalper zijn handelsresultaten naar behoren kan evalueren. Op basis van de wekelijkse resultaten van één enkele trader wijst hij op welke factoren werkelijk van belang zijn met het oog op blijvend succes op de beurs. De grondige analyse van de trading resultaten van 12 weken handel biedt een diepe blik op de leercurve van een beginnende professional. Inhoud: 1. Het trading journaal als wapen 2. De eerste 12 weken van een nieuwe scalper - Week 1 - Week 2 - Week 3 - Week 4 - Week 5 - Week 6 - Week 7 - Week 8 - Week 9 - Week 10 - Week 11 - Week 12 3. En hoe gaat het met Jenny nu? 4. Scalping is een Business

Details:
rank:
price: $8.35
bound: 76 pages
publisher: CreateSpace Independent Publishing Platform (March 21, 2017)
lang: Dutch
asin:
isbn: 1544844638, 978-1544844633,
weight: 4.8 ounces (
filesize:

Scalpen is leuk! 3: Deel 3: Hoe kan ik mijn trading resultaten evalueren? (Volume 3) (Dutch Edition) Heikin Ashi Trader
Scalpen is leuk! 3: Deel 3: Hoe kan ik mijn trading resultaten evalueren? (Volume 3) (Dutch Edition) ebook free download

5d8a9798ff

Finding a Way HomeSPRiNG+the+Bible+31+%28Volume+31%29How to Outsmart a Billion Robot BeesPrayer Book: Blank Prayer Journal, 6 x 9, 108 Lined PagesStarkrimson Takes a Ride (Volume 2)Identity Crises and Indigenous Religious Traditions: Exploring Nigerian-African Christian Societies (Religion in Modern Africa)La Palabra Santa para el Avivamiento Matutino - Cooperar con el ministerio celestial del Cristo ascendido (Spanish Edition)Devotional Books For Teen Girls: Blank Prayer Journal, 6 x 9, 108 Lined PagesSexual+Intimacy+In+A+Christian+MarriageO Mighty Warrior

Publicité

MessagePosté le: Dim 9 Juil - 19:01 (2017)    Sujet du message: Publicité Back to top

PublicitéSupprimer les publicités ?

Poster un nouveau sujet   Répondre au sujet    galactical soldier Index du Forum -> Diplomatie Toutes les heures sont au format GMT + 2 Heures
Page 1 sur 1

Sauter vers:  

Index | Panneau d’administration | forum gratuit | Forum gratuit d’entraide | Annuaire des forums gratuits | Signaler une violation | Conditions générales d'utilisation

Cobalt 2.0 phpBB theme/template by Jakob Persson.
Copyright © 2002-2004 Jakob Persson